Voor de nodige bakinspiratie

Standaard

Sinds een aantal weekjes wordt ik ’s nachts wel eens wakker gehouden door ons pasgeboren kleine meisje.
Nu ben ik niet zo’n fan van teleshopping programma’s of blote dames, dus zapte ik eens verder dan de gebruikelijke 10 zenders.
En toen kwam ik terecht op mijn nieuwe verslaving: 24Kitchen! 24 uur lang kookprogramma’s met o.a. Rudolph van Veen en Jamie Oliver! What more could I wish for? (Nou ja vooruit, misschien dat de kleine ’s nachts leert doorslapen!)

Maar deze smakelijke zender wordt ook op het internet goed vertegenwoordigd. Voor de nodige bakinspiratie (maar ook voor het hartige spul) kun je heerlijk neuzen op de website van 24kitchen. Hier vindt je niet alleen alle recepten, maar ook de filmpjes van Rudolph van Veen en zijn collega’s!

Geef een reactie

